[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Робимо фон консолі
adminДата: Воскресенье, 12.06.2011, 17:17 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Users
Сообщений: 37
Репутация: 12000
Статус: Offline
Робимо фон консолі

Для створення фону консолі (файл cached.wad) потрібно мати:
- Будь-який графічний редактор, наприклад Adobe Photoshop.
- Скачати програму Texture SDK.
- Створити або де-небудь узяти малюнок, який ви бажаєте зробити Вашим фоном консолі.
Розберемося уважніше з третім пунктом. Малюнок для фону консолі повинен мати розширення 320X240 або 640X480 пікселів, з палітрою в 256 кольорів (8 бітний).
Примітка:
Можна використовувати і інше розширення картинки, але не більше 640X480, але тоді фон буде витягнутим або сплюснутим. Почнемо приклад з використанням графічного редактора Photoshop:
1. Відкриваємо Photoshop
2. Якщо Ви зібралися малювати свою власну картинку, то нажміть File>new... Або якщо у вас вже є картинка то відкрийте її, натиснувши File>open...
3. Якщо відкрита Вами картинка не розширення 320X240 або 640X480, то зробіть їй Resize.
4. Маючи картинку з розширенням 320X240 або 640X480 пікселів, нам потрібно змінити її палітру на 256 кольорів. Щоб зробити це без втрати якості, зайшовше в меню Image>mode>indexed Color.
5. Готово. Тепер тиснемо File>save As... указуємо шлях до збереження і в рядку "Format" вибираємо BMP.

Все тепер у нас є готова картинка для нашого фону консолі, залишилося тільки конвертувати її в WAD.

Примітка:
Фон консолі це не звичайний WAD, який можна відкрити за допомогою Walley, а особливий. Він складається з двох картинок:
Перша з'являється як фон консолі, а друга коли консоль відключена (console 0 і немає рядка "-console" в ярлику) і щось завантажується.

Конвертація:
1. Розпакуйте zip архів з програмою Texture SDK.
2. Відкрийте Блокнот і пропишіть туди наступне:
$DEST "cached.wad" // Ім'я вихідного файлу
$loadbmp "e:cached.bmp" // Шлях до файлу відображається при завантаженні, можна використовувати стандартний
loading qpic 0 0 640 480 // Дві останні групи цифр, позначають розширення картинки
$loadbmp "e:cached.bmp" // Шлях до фону консолі
conback qpic 0 0 640 480 // Дві останні групи цифр, позначають розширення картинки
3. Збережете цей файл в папці з програмой Texture SDK, під ім'ям cached.ls (не забудьте в полі "Тип файлу"
вибрати "Всі файли").
4. У папці з програмою Texture SDK створіть ще один Блокнот, пропишіть в нього рядок
qlumpy cached.ls
і збережіть його з ім'ям cached.bat
5. Запустіть cached.bat і в папці повинен з'явитися файл cached.wad

Ваш фон консолі готовий!


Вітаю вас на wWw.makeyourserver.at.ua! Тут ви можете найти все для вашого cs 1.6 сервера! Качайте файли, Залишайте коментарі, Додавайте свої файли!
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

При копіюванні матеріалу, посилання на сайт makeyourserver.at.ua обов'язкове! 
Вся інформація представлена виключно в ознайомлювальних цілях і призначена тільки для перегляду. Адміністрація відповідальності за зміст матеріалу не несе і збитки не відшкодовує.