admin | Дата: Воскресенье, 12.06.2011, 17:17 | Сообщение # 1 |
 Генералиссимус
Группа: Users
Сообщений: 37
Статус: Offline
| Робимо фон консолі
Для створення фону консолі (файл cached.wad) потрібно мати: - Будь-який графічний редактор, наприклад Adobe Photoshop. - Скачати програму Texture SDK. - Створити або де-небудь узяти малюнок, який ви бажаєте зробити Вашим фоном консолі. Розберемося уважніше з третім пунктом. Малюнок для фону консолі повинен мати розширення 320X240 або 640X480 пікселів, з палітрою в 256 кольорів (8 бітний). Примітка: Можна використовувати і інше розширення картинки, але не більше 640X480, але тоді фон буде витягнутим або сплюснутим. Почнемо приклад з використанням графічного редактора Photoshop: 1. Відкриваємо Photoshop 2. Якщо Ви зібралися малювати свою власну картинку, то нажміть File>new... Або якщо у вас вже є картинка то відкрийте її, натиснувши File>open... 3. Якщо відкрита Вами картинка не розширення 320X240 або 640X480, то зробіть їй Resize. 4. Маючи картинку з розширенням 320X240 або 640X480 пікселів, нам потрібно змінити її палітру на 256 кольорів. Щоб зробити це без втрати якості, зайшовше в меню Image>mode>indexed Color. 5. Готово. Тепер тиснемо File>save As... указуємо шлях до збереження і в рядку "Format" вибираємо BMP.
Все тепер у нас є готова картинка для нашого фону консолі, залишилося тільки конвертувати її в WAD.
Примітка: Фон консолі це не звичайний WAD, який можна відкрити за допомогою Walley, а особливий. Він складається з двох картинок: Перша з'являється як фон консолі, а друга коли консоль відключена (console 0 і немає рядка "-console" в ярлику) і щось завантажується.
Конвертація: 1. Розпакуйте zip архів з програмою Texture SDK. 2. Відкрийте Блокнот і пропишіть туди наступне: $DEST "cached.wad" // Ім'я вихідного файлу $loadbmp "e:cached.bmp" // Шлях до файлу відображається при завантаженні, можна використовувати стандартний loading qpic 0 0 640 480 // Дві останні групи цифр, позначають розширення картинки $loadbmp "e:cached.bmp" // Шлях до фону консолі conback qpic 0 0 640 480 // Дві останні групи цифр, позначають розширення картинки 3. Збережете цей файл в папці з програмой Texture SDK, під ім'ям cached.ls (не забудьте в полі "Тип файлу" вибрати "Всі файли"). 4. У папці з програмою Texture SDK створіть ще один Блокнот, пропишіть в нього рядок qlumpy cached.ls і збережіть його з ім'ям cached.bat 5. Запустіть cached.bat і в папці повинен з'явитися файл cached.wad
Ваш фон консолі готовий!
Вітаю вас на wWw.makeyourserver.at.ua! Тут ви можете найти все для вашого cs 1.6 сервера! Качайте файли, Залишайте коментарі, Додавайте свої файли!
|
|
| |