[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Установка і настройка сервера CS 1.6 і AMX Mod X 1.8.1
adminДата: Суббота, 11.06.2011, 23:39 | Сообщение # 1
Генералиссимус
Группа: Users
Сообщений: 37
Репутация: 12000
Статус: Offline
Установка і настройка сервера CS 1.6 і AMX Mod X 1.8.1
(с) by FIXER, v. 1.3 (28.01.2009), оригінал тут: http://mixfixer.narod.ru
(додано: nosteam сервер для двох протоколів 47 + 48)

Зміст
0. Вступ
1. Установка чистого сервера
2. Настройка сервера
3. Установка metamod
4. Установка і настройка AMX Mod X
5. Установка антічита на прикладі sxe-injected
6. Установка Hlbooster
7. Помилка Invalid Cd-key, 47 і 48 протокол
8. Сайти і посилання для скачки

Додаток 1: Список всіх команд Amx Mod X 1.8.1
Додаток 2: Список основних настройок сервера CS 1.6

0. Вступ
Давно вже була думка написати свою статтю про створення виділеного сервера CS 1.6 з AMX Mod X. Якщо навіть дуже добре пошукати мануали про установку AMX, то навряд чи ви знайдете більше двох різних статей (їх копіюють дуже часто).
Обидві вже сильно застаріли, посилання побилися, вийшли нові версії програм, багато чого помінялося, є багато незрозумілих моментів, особливо для новачків.
Стаття написано повністю з нуля, ніякого копі-паста.

Відразу скажу, що для сервера потрібна достатньо могутня машина, тим більше, якщо ви розраховуєте грати на своєму сервері з цього ж комп'ютера (Intel Pentium 4, 3 Ghz, 1 GB Ram мінімум). Якщо сервер не тільки для локальної мережі, але і для інета, то вам знадобитися широкий канал (від 2 мб/с) і найголовніше - виділена ip адреса, він найчастіше купується у провайдера за окрему аб. плату (50-100 р/мес).

1. Установка чистого сервера
Спочатку визначимося, що таке HLDS, і де його узяти. HLDS - Half Life Dedicated Server - виділений сервер для Half-life і CS 1.6. Виділений - означає окремий, для його запуску краще використовувати окремий комп'ютер, сервер створюється без запуску самої гри, що дуже зручно. Найчастіше ставляться саме виділені сервера. У no-steam версіях CS він зазвичай встановлюється разом з самою грою, оскільки сервер використовує багато файлів самої гри (тобто HLDS - це серверна частина гри). Використовувати цей сервер не рекомендується, але цілком реально. Нам потрібна остання, офіційна, "чиста" версія HLDS. Він безкоштовний, його можна спокійно викачати з інтернету. Далі два способи закачування сервера. У першому випадку вам треба буде викачати близько 320 мб. Якщо швидкість буде маленькою, краще перейти до другого варіанту, викачувати 160 мб архів з файлообменника. Але все-таки краще перший варіант, так ви гарантовано отримаєте останню версію сервера (хоч вони і оновлюються дуже рідко).


[color=green]Варіант 1. Викачуємо з офіційного сервера.

Для цього нам знадобитися програмка hldsupdatetool. Викачуємо: http://storefront.steampowered.com/ download/hldsupdatetool.exe Встановлюємо на диск C (це обов'язково, на інших логічних дисках може не працювати!). Хай це буде, наприклад, C:\updtool\. Запускаємо Hldsupdatetool.exe, піде процес перевірки оновлень (програми, а не самого сервера). Якщо є оновлення, вона сама їх викачає і встановить. Створюємо теку serv в каталозі C:\updtool\. За адресою C:\updtool\serv\ знаходитиметься викачаний сервер. Далі нам потрібно запустити hldsupdatetool з ключами -command update -game cstrike -dir c:\updtool\serv. Де c:\updtool\serv - тека, в яку ми викачуватимемо сервер.
Як запустити її з ключами? Найпростіше це зробити через ярлик: натискаємо правою кнопкою по hldsupdatetool.exe і вибираємо створити ярлик. Заходимо в його властивості (правою кнопкою миші по ярлику -> властивості). Дивимося на полі об'єкт, там у нас повинно бути "C:\updtool\hldsupdatetool.exe" (якщо ви робили все в точності по цій статті). Нам потрібно всього лише до цієї строчки додати ключі, написані вище. В результаті це виглядатиме так: "C:\updtool\hldsupdatetool.exe" -command update -game cstrike -dir c:\updtool\serv. Не наплутайте з пропусками, все повинно виглядати точно так, як написано; натискаємо "Застосувати". Запускаємо ярлик, піде процес завантаження HLDS.
Увага! Якщо скачування не йде, програма просто закривається, міняйте теку скачки на іншу, наприклад, на c:\serv. Буває також, що сервер не відповідає, доведеться спробувати ще раз, але пізніше. По закінченню завантаження в теці serv з'явиться купа файлів, це і є наш HLDS. Можна його перенести в будь-яку іншу зручну вам теку (просто вирізувати теку serv і вставити в потрібне місце). У мене це D:\server\.

Варіант 2. Викачуємо готовий архів.
Нічим не відрізняється від попереднього варіанту, просто всі файли, викачані попереднім методом, запаковані в один архів. Цей варіант набагато простіший, проте, у вас може опинитися не остання версія сервера. Автор цієї статті спеціально виклав останню версію HLDS на даний момент в архіві:
Ця версія сервера 48 протоколу, остання на даний момент.
Викачуємо (168.09 Мб): http://letitbit.net/downloa....ar.html
Викачуємо архів і розпаковуємо в потрібну теку. Сам сервер вже можна запустити, заходимо в теку сервера, hlds.exe. Вибираємо параметри і Start Server.

Як дізнатися версію сервера? Наберіть в консолі version:
Code
Protocol version 48   
   Exe version 1.1.2.6 (cstrike)   
   Exe Build: Jun 15 2009 (4554))


2. Настройка сервера
Всі основні параметри сервера зберігаються у файлі cstrike\server.cfg.
Відкриваємо його блокнотом. Сміливо звідти все видаляємо і вставляємо наступне:
Code
// Set the Host Name   
   hostname "testing…" // Ім'я сервера.   

   // Set the rcon password         
   rcon_password "password" // Пароль для управління сервером через консоль клієнта. Щоб дана функція не працювала, залиште порожнім.   

   // Server Logging   
   log on // включаємо режим запису лігв   
   mp_logdetail 3 // визначаємо детальність запису логів   
   mp_logmessages 1 // записувати повідомлення   

   // Server Variables   
   mp_timelimit 30 // Час на карту (у мін)   
   mp_autokick 0   
   mp_autoteambalance 1 // Автоматичний баланс команд.         
   mp_c4timer 35 // Час таймера на бомбі (у сек)   
   mp_flashlight 1 // Вирішити ліхтарик         
   mp_footsteps 1   
   mp_freezetime 2 // Час для закупівлі на початку раунду, коли не можна рухатися (у сек)   
   mp_friendlyfire 0 // Режим попадання по своїх тім-мейтам         
   mp_hostagepenalty 0   
   mp_limitteams 0   
   mp_tkpunish 0   
   mp_roundtime 2.5 // Тривалість раунду (у мін)   
   mp_buytime 0.50 // Час, від початку раунду, коли ще можна купити зброю (у мін)         
   mp_fadetoblack 0   
   mp_forcechasecam 1   
   mp_forcecamera 0   
   mp_kickpercent 100   
   mp_playerid 1   
   mp_startmoney 800   
   mp_chattime 3   
   mp_falldamage 1 // Є урон від падінь   

   sv_airaccelerate 10   
   sv_airmove 1   
   sv_restartround 0   
   sv_maxspeed 320   
   sv_proxies 1   
   sv_allowupload 1   
   sv_voiceenable 1   
   sv_alltalk 0   
   sv_voicequality 4   
   sv_voicecodec voice_speex   
   allow_spectators 1   
   pausable 0   
   cl_weather 0   

   // cheat and fun modes   
   sv_aim 0   
   sv_cheats 0   

   // Set Rates   
   sv_maxrate 20000   
   sv_spectatormaxspeed 500   
   sv_maxspeed 320   
   sv_maxupdaterate 101   
   sv_minrate 2500   
   sv_minupdaterate 20   
   decalfrequency 10         
   sys_ticrate 200   

   // Enable/Disable LAN mode   
   sv_lan 1 // Для локальної мережі - 1, для Інтернету - 0.


Тепер відкриваємо блокнот і пишемо наступну строчку:
start "Server" /min /high "hlds.exe" -game cstrike +port 27015 +map de_dust2 +maxplayers 17 +sv_password 333 -nomaster -insecure -console +ip 255.255.255.255

Розглянемо докладніше, що тут написане:
start "Server" - запуск консолі із заголовком Server
/min - скрутити після запуску
/high - ставимо високий пріоритет
-console - сервер стартує в консольному режимі
-game cstrike - запускати сервер під CS
-nomaster - не виводити сервер в списку серверів інета
-insecure - відключити VAC
+maxplayers 17 - кількість слотів (до 32)
+sv_password 333 - пароль на сервер
+map de_dust2 - сервер запуститися з карти de_dust2
+port 27015 - порт, на якому працюватиме сервер
+ip 255.255.255.255 - ip адреса компу, на якому знаходитиметься сервер

Міняємо все як вам потрібно, Файл -> Зберегти як. Ім'я файлу: Server.cmd. Тип файлу: всі файли. Зберігаємо в кореневому каталозі сервера.
Тепер запускаємо сервер тільки через Server.cmd.

3. Установка metamod
Metamod служить для підключення додаткових модов на сервер, таких як AMX Mod X, Statsme, антічитов і ін.
Викачати metamod можна з офіційного сайту: http://metamod.org/ (310 Кб, версія 1.19).
У папці cstrike створюємо папку addons, а усередині неї папку metamod. І розпаковуємо файл metamod.dll у неї. Відкриваємо \cstrike\liblist.gam (блокнот) і виправляємо строчку gamedll "dlls\mp.dll" на gamedll "addons\metamod\metamod.dll" і зберігаємо.
Все, метамод встановлений, можна приступати до установки модов.

4. Установка і настройка AMX Mod X
Завантажуємо AMX Mod X 1.8.1 з офіційного сайту http://www.amxmodx.org/ . Є два варіанти: перший - викачати Full Installer, тоді все поставиться автоматично, просто слідуйте вказівкам інсталятора, не забудьте там вибрати тип мода: CS 1.6; другий - викачати окремо AMX Mod X Base (це базові файли, для всіх модов) і Mod Addon Pack - Counter-strike Addon - Windows.
Відкриваємо перший архів, виділяємо в Winrar теку addons і натискаємо "витягувати в.", вгорі пишемо шлях до теки \cstrike\ (наприклад, у мене це D:\server\cstrike), тиснемо Ок. Відкриваємо другий архів, робимо абсолютно все також, погоджуємося на заміну всіх файлів.

У папці cstrike/addons/metamod відкриваємо файл plugins.ini (створюємо, якщо немає його), там прописуємо строчку:
win32 addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll і зберігаємо. Так ми підключили AMX Mod X.

От так у нас виглядає папка addons
Code

[color=green][color=green][/color][/color][/b]--addons  - папка addons в <server>/cstrike/   
          |--metamod  - здесь установлен Metamod   
          |--amxmodx  - здесь установлен AMX Mod X   
           |--dlls  - файл amxmodx_mm.dll должен быть здесь   
           |--modules  - папка модулей (.dll)   
           |--plugins  - папка плагінів (.amxx)   
           |--scripting    - папка ісходников плагинов і компілятора скриптів   
            |--include    - папка библиотек (includes)   
            |--compiled    – скомпільовані плагини   
         |--doc - документація   
         |--data - статистика   
         |--lang - переклади різними мовами   
         |--configs - файли настройок   
           |--logs   - логи AMX Mod X


Вітаю вас на wWw.makeyourserver.at.ua! Тут ви можете найти все для вашого cs 1.6 сервера! Качайте файли, Залишайте коментарі, Додавайте свої файли!
 
adminДата: Суббота, 11.06.2011, 23:51 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Users
Сообщений: 37
Репутация: 12000
Статус: Offline
Переходимо до щонайдовшої частини цього керівництва - настройки AMX Mod X. Далі йдемо в папку csrtike/addons/amxmodx/configs. Відкриваємо файл amxx.cfg, у нім містяться основні настройки AMX Mod X.
Code
// AMX Mod X  
  echo Executing AMX Mod X Configuration File  

  // Рівень доступу всіх, хто не прописань в users.ini (звічайніх гравців)  
  // За умовчанням: "z"      
  amx_default_access "z"  

  // Поле (~переменная) для пароля  
  // Для введення пароля (адмінам) використовується команда setinfo _pw pass (де _pw - це і є поле пароля, а pass - сам пароль)  
  // За умовчанням: "_pw"  
  amx_password_field "_pw"  

  // Вхід на сервер  
  // 0 - відключити авторизацію, гравці не перевірятимуться (не буде привласнений жоден рівень доступу)  
  // 1 - нормальний режим, всі прапори в аккуантах ставляться      
  // 2 - кикать всіх, кого немає в листі юзерів (users.ini)  
  // За умовчанням: 1  
  amx_mode 1  

  // Показувати активність адміна  
  // 0 - не показувати  
  // 1 - показувати, але без ника адміна (наприклад, ADMIN Kicked Player)  
  // 2 - показувати, з нікому (наприклад, ADMIN Megaplayer Kicked Player)  
  // За умовчанням: 2  
  amx_show_activity 2  

  // Частота в секундах і текст повідомлення, яке прокручуватиметься  
  // За умовчанням: "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600  
  amx_scrollmsg "Welcome to %hostname% -- This server is using AMX Mod X" 600  

  // Повідомлення по центру екрану (в кінці колір в RGB)  
  // За умовчанням: "Welcome to %hostname%" "000255100"  
  // "This server is using AMX ModX\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"  
  amx_imessage "Welcome to %hostname%" "000255100"  
  amx_imessage "This server is using AMX Mod X\nVisit http://www.amxmodx.org" "000100255"  

  // Частота виводу на екран цього повідомлення (див. вищий) в секундах  
  // За умовчанням: 180      
  amx_freq_imessage 180  

  // Час бана для меню (amx_banmenu)  
  // Використовуйте 0 для перманент банів (назавжди)  
  // За умовчанням: 0 5 10 15 30 45 60  
  amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60  

  // Утрата від слепа (slap) для меню (amx_slapmenu)  
  // Слей автоматично йде першим параметром  
  // За умовчанням: 0 1 5  
  amx_plmenu_slapdmg 0 1 5  

  // Як часто гравці можуть писати повідомлення в чат в секундах (захист від флуда)  
  // За умовчанням: 0.75  
  amx_flood_time 0.75  

  // Кількість резервованих слотів для адмінов  
  // За умовчанням: 0  
  amx_reservation 0  

  // Приховувати резервовані слоти  
  // За умовчанням: 0  
  amx_hideslots 0  

  // Показувати час, що залишився, до кінця карти  
  // а - білий текст внизу по центру екрану  
  // b - голосовий супровід  
  // з - не додавати "remaining" (для голосу)  
  // d - не додавати "hours/minutes/seconds" (для голосу)  
  // e - показивать/озвучивать, якщо поточний час менший, ніж встановлено в параметрі  
  // За умовчанням: "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"  
  amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"  

  // Супроводжувати голосом команди "Say thetime" і "say timeleft"  
  // За умовчанням: 1  
  amx_time_voice 1  

  // Мінімальна затримка в секундах між двома голосуваннями  
  // За умовчанням: 10  
  amx_vote_delay 10  

  // Скільки триває голосування в секундах  
  // За умовчанням: 10  
  amx_vote_time 10  

  // Показувати, хто за що проголосував  
  // За умовчанням: 1  
  amx_vote_answers 1  

  // Відношення для результатів голосування  

  // За умовчанням: 0.40  
  amx_votekick_ratio 0.40  

  // За умовчанням: 0.40  
  amx_voteban_ratio 0.40  

  // За умовчанням: 0.40  
  amx_votemap_ratio 0.40  

  // За умовчанням: 0.02  
  amx_vote_ratio 0.02  

  // Максимальний час, на який може бути продовжена карта (у хвилинах)  
  // За умовчанням: 90  
  amx_extendmap_max 90  

  // На скільки може бути продовжена карта за раз (у хвилинах)  
  // За умовчанням: 15  
  amx_extendmap_step 15  

  // Дозволити вибирати мову  
  // За умовчанням: 1  
  amx_client_languages 1  

  // Дебаг-режим  
  // 0 - відключений  
  // 1 - плагини з опцією "debug" в plugins.ini запускаються в debug режимі  
  // 2 - всі плагини запускаються в debug режимі  
  // За умовчанням: 1  
  amx_debug 1  

  // Статистика ведеться  
  // 0 - по нику  
  // 1 - по authid      
  // 2 - по ip  
  // За умовчанням: 1  
  csstats_rank 1  

  // Максимальний розмір файлу статистики  
  // За умовчанням: 3500  
  csstats_maxsize 3500  

  // Записувати статистику ботів  
  // За умовчанням: 0  
  csstats_rankbots 0  

  // Час для відображення статистики після смерті (у секундах)      
  // За умовчанням: 12.0  
  amx_statsx_duration 12.0  

  // Час відображення статистики (HUD) після кінця раунду  
  // Негативний час прибере статистику до того, як freezytime раунду закінчиться  
  // За умовчанням: -2.0  
  amx_statsx_freeze -2.0


Тепер відкриваємо modules.ini, у нім міститься список модулів, що підключаються. Все, що написане з символу ";" вважається коментарем і не враховується. Тому щоб відключити модуль, поставте перед його назвою символ ";".
Не вдаючись до подробиць, залиште ось такий набір модулів:
Code
engine  
  fakemeta  
  ;geoip  
  ;sockets  
  regex  
  ;nvault  
  cstrike  
  csx  
  ;hamsandwich


Переходимо до файлу users.ini. Як нескладно здогадатися, в нім розписані повноваження юзерів. У самому низу файлу будуть строчки виду <name|ip|steamid> <password> <access flags> <account flags>. Одна строчка - один юзер.
<name|ip|steamid> - ник або ip або steam_id
<password> - пароль
<access flags> - прапори повноважень
<account flags> - прапори входу на сервер

Флаги повноважень:
Code
a - Флаг иммунитета. Человека нельзя кикнуть/забанить/сделать slay/slap и т.п.  
  b - Флаг, разрешающий подключение на резервные слоты.  
  c - Флаг доступа к команде amx_kick.  
  d - Флаг доступа к командам amx_ban и amx_unban.  
  e - Флаг доступа к командам amx_slap и amx_slay.  
  f - Флаг доступа к команде amx_map.  
  g - Флаг доступа для изменений cvar настроек через amx_cvar.  
  h - Флаг доступа к amx_cfg.  
  i - Флаг доступа к amx_chat и другим чат командам.  
  j - Флаг доступа к amx_vote и другим командам голосования.  
  k - Флаг доступа для изменения cvar переменной sv_password.  
  l - Флаг доступа к amx_rcon и возможности изменения всех cvar на сервере.  
  m-t - Зарезервированные флаги (для сторонних плагинов)  
  u - Флаг доступа к меню.  
  z - Флаг пользователя. Не даёт ни каких полномочий.


Флаги входу на сервер:
Code

а - відключає гравця, якщо пароль не співпадає  
  b - клан тег  
  з - це steam_id або won_id  
  d - це ip  
  e - пароль не перевіряється (потрібний тільки ник/ip/steam_id)  
  до - ім'я або тег чутливі до регістра (тобто якщо ви поставите цей прапор до нику Player і на нього коштує пароль, тоді хто завгодно може використовувати ім'я player, ніяких повноважень він при цьому не отримає)


Пропишемо себе адміном, додамо таку строчку:
"123.45.67.89" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
(де 123.45.67.89 - ваш ip, пароля не вимагається)
Або по нику:
"My Name" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"
(де My Name - ваш ник, а пароль - my_password, не забудьте перед коннектом до сервера прописати в консолі setinfo _pw "my_password")

Пропишемо себе адміном, додамо таку строчку:
"123.45.67.89" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
(де 123.45.67.89 - ваш ip, пароля не вимагається)
Або по нику:
"My Name" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"
(де My Name - ваш ник, а пароль - my_password, не забудьте перед коннектом до сервера прописати в консолі setinfo _pw "my_password")

Тепер плагини. Плагини підвищують функціональність сервера, додають статистику, ефекти і інше. Відкриваємо файл plugins.ini, там видимий набір стандартних плагинов. Відключити плагин можна точно так, як і модуль - поставити перед його назвою ";". Для установки нового плагина скопіюйте його в теку plugins, а в plugins.ini пропишіть назву файлу (не забудьте на кінці .amxx).

Всі карти на сервері повинні бути прописані у файлі maps.ini. Додали нову карту в теку maps? Не забудьте прописати її назву в maps.ini, інакше вона не з'явиться на голосуванні.

5. Установка антічита на прикладі sxe-injected
Щоб встановити антічит типу клієнт-сервер, потрібно спочатку поставити на свій сервер серверну частину, а гравцям встановити клієнтську. Одним з таких антічитов є sxe-injected, його ми і спробуємо встановити. Заходимо на офіційний сайт розробника: http://www.sxe-anticheat.com/sxeinjected
(en), викачуємо sxeinjected Server 6.0.1.9 for Windows_en (це для сервера) і sxeinjected Client 6.9 (це для гравців). Відкриваємо перший архів, у файлі install.txt описаний процес установки на англійському (отже, якщо є знання - вперед, там все дуже детально розписано).
Створюємо в теці addons теку sxei, в неї переносимо файли з архіву sxei.ini і sxei_mm.dll. У файл metamod/plugins.ini дописуємо строчку win32 addons/sxei/sxei_mm.dll. Залишилося прописати настройки. Відкриваємо server.cfg і дописуємо:
Code
// Настройки антічита sxe  
  __sxei_required 0  // кикать гравців без sxe? (1-да, 0-нет)  
  __sxei_srv_upg 0 // оновлювати версію антічита на серве? (1-да, 0-нет )


Запускаємо сервер і вводимо в консоль команду meta list, шукаємо приблизно ось таку строчку: sxe Injected RUN - sxei_mm.dll v6.9, якщо вона є, значить, все працює. Залишилося встановити гравцям клієнт sxe.

6. Установка Hlbooster (1.7 або 2.40)
Hlbooster дозволяє понизити пінг гравців, підвищуючи навантаження на процесор. Ставити тільки на м'ясних сервера, якщо слотів більше 14. Якщо менше - те сенсу особливого немає. Пам'ятаєте, що бустер підвищує ризик падіння сервера, так що якщо у вас з ним сервер падає, спробуйте спочатку поміняти версію, а якщо не допоможе, краще за нього взагалі не використовувати. В даний момент поширено дві версії 2.40 і 1.7. Я не відчув між ними великої різниці, але оскільки версію 2.40 багато лають, ставитимемо 1.7.
Викачуємо: http://snakearena.net/file/booster.rar
Створюємо в теці addons теку booster, в неї копіюємо файл з архіву, версія 1.70, booster_mm.dll. У файл metamod/plugins.ini дописуємо строчку win32 addons/booster/booster_mm.dll. Настройки можна прописати у файлі server.cfg, але я б рекомендував відокремити їх від основних. У server.cfg прописуємо одну єдину строчку: exec booster.cfg. Створюємо в теці cstrike файл booster.cfg, у нього вписуємо настройки:
Code
booster_show_connmsg 1  
  booster_autofps 400  
  booster_minsleepms 5  
  booster_force_systicrate 0  
  booster_cpu_enabled 0      
  booster_cpu_spikemax 3  
  booster_cpu_spikelevel 75  
  booster_cpu_mminc 2


7. Помилка Invalid Cd-key, 47 і 48 протокол
Invalid Cd-key. Помилка виникає якщо версія контри у клієнта нижче 19 патча, а також якщо у вас піратка, а ви намагаєтеся під'єднатися до Steam серверу. Якщо сервер не стім, ставте 19 або 21 патч.
Оскільки сервер у нас офіційний, то на нього не пускатиме гравців без стіма. Це виправляється заміною файлу swds.dll у кореневій директорії сервера на його зламану версію.
Протоколи 47 і 48. Зовсім недавно вийшов патч для сервера (swds.dll), що дозволяє заходити на нього клієнтам з 47 і 48 протоколом (пускає steam і nosteam). Увага: ставити тільки на сервер 48 протоколу! Тобто якщо ви всі робили чітко по статті, у вас такий і є.
Гойдаємо тут: HLDS патч 47+48 протокол

8. Сайти і посилання для скачки
Сайти
http://www.unitedadmins.com - Офіційний сайт творців HL Guard. Англ.
http://www.amxmodx.org - Офіційний сайт мода Amx Mod X. Море плагинов. Англ.
http://forum.hlds.us - Величезний форум по HLDS, багато статей. Русявий.
http://www.a-gaming.ru - Цікавий розділ форуму про створення серверів. Русявий.
http://www.steampowered.com - Офіційний сайт Steam. Англ.
http://www.metamod.org - Офіційний сайт розробника metamod. Англ.
http://sxe-anticheat.com - Офіційний сайт антічита sxe-injected. Англ/франц.
http://forums.alliedmods.net - Величезний форум розробників плагинов під Amx Mod X. Англ.
http://sxe-injected.biz - Російська техподдержка антічита sxe-injected.
http://reallite.cs2.ru - Сайт розробників Reallite Half-life Guard (RHLG). Русявий.


Вітаю вас на wWw.makeyourserver.at.ua! Тут ви можете найти все для вашого cs 1.6 сервера! Качайте файли, Залишайте коментарі, Додавайте свої файли!
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

При копіюванні матеріалу, посилання на сайт makeyourserver.at.ua обов'язкове! 
Вся інформація представлена виключно в ознайомлювальних цілях і призначена тільки для перегляду. Адміністрація відповідальності за зміст матеріалу не несе і збитки не відшкодовує.